Artikeln publicerades 19 maj 2026
Årets bal på Svaneholms slott
I helgen gick årets bal av stapeln på Svaneholms slott för elever i årskurs tre.
I helgen gick årets bal av stapeln på Svaneholms slott. Baldeltagarna anlände bland annat i bil och häst och vagn. Precis som tidigare år anordnas balen inte av Ystad Gymnasium, utan av ett av våra UF-företag. I år var det Amanda, Tyra och Karla som anordnade festen.
En oförglömlig kväll för våra blivande studenter som var där!
